De gratis Kom-in-Gesprekservice bij zakelijk en arbeidsconflict
Selecteer een pagina

Blog

Emoties en herstel bij letselschade mediation

Emoties en herstel bij letselschade mediation

Emoties en herstel bij letselschade mediation Onlangs verscheen in het Tijdschrift Conflicthantering een interessant artikel van Judith Dingemanse, mediator bij MediationMessenger. Judith schrijft over emoties en herstel bij letselschade. Letselschade is de schade die...

Lees meer
Hoe om te gaan met een conflict

Hoe om te gaan met een conflict

Het woord conflict roept bij mensen vaak heftige gedachtes op. Fikse ruzies, schreeuwen en  zelfs fysiek geweld. Al hoewel dit beeld zeker waar kan zijn hoeft het niet direct zo heftig te zijn. Volgens de Dikke van Dale is de letterlijke betekenis verschil van mening,...

Lees meer
Sneak Preview: Word ook Partner

Sneak Preview: Word ook Partner

Elk conflict is een crisis. Dagelijks gidsen wij als registermediators mensen en organisaties door een crisis op weg naar een gezonde toekomst. Oude keuzes werken niet meer, er is een nieuw verhaal nodig. En snel ook. Om eerder en sterker verder te komen, hebben we...

Lees meer
Verzuim en pre-mediation

Verzuim en pre-mediation

Het verzuim in Nederland is gestegen naar het hoogste niveau sinds 2003, aldus het CBS. Het aandeel corona hierin is niet duidelijk. Wel duidelijk is dat veel mensen in deze tijd meer stress ervaren door zorgen over hun financiën en werk. Waar de druk toeneemt of...

Lees meer
Online mediation

Online mediation

Noodgedwongen beheerst de coronacrisis ons leven en werk momenteel. Ook nu blijven wij dankzij online mediation inzetbaar voor het oplossen van arbeidsconflicten en zakelijke conflicten. Informeer naar de mogelijkheden. En voorkom dat (dreigende) conflicten escaleren....

Lees meer

Voordelen van mediation

U heeft een zakelijk conflict of arbeidsconflict en u kiest voor een oplossing via MediationMessenger. Welke bijzondere voordelen van mediation komen dan binnen handbereik voor u?:

  • Sneller
  • Goedkoper
  • Zelf aan het stuur
  • Geen reputatieschade
  • Relatiegericht
  • Win-win, geen win-lose
  • Kwaliteitskeurmerk: MfN-register

 

LEES MEER

NODIG NU DIRECT UW CONFLICT­PARTNER UIT