Los ook dit conflict op met
de Kom-in-Gesprekservice
van MediationMessenger®
Simpel, snel, vertrouwelijk
Heeft u een zakelijk conflict of arbeidsconflict? En weet u, zoals zo veel mensen, ook niet hoe u in gesprek komt over een oplossing? Daarom hebben wij iets bedacht. Met de gratis Kom-in-Gesprekservice van MediationMessenger nodigt u uw conflictpartner gemakkelijk uit. Voor een mediation, begeleid door een onafhankelijke expert. En dat kan nu met één druk op de knop.
Stap 1: U vult slechts enkele gegevens in en drukt dan op ‘Verstuur’.
Stap 2: Vervolgens bezorgen wij direct een krachtige en neutrale uitnodiging bij uw conflictpartner. Bekijk een voorbeeld.
Stap 3: Als uw conflictpartner ook via mediation een oplossing voor uw kwestie wil, dan neemt een van onze mediators contact op met u beiden. Binnen 24 uur. Zodat u snel kunt starten.
NODIG NU DIRECT UW CONFLICTPARTNER UIT
Gemak
Probeer MediationMessenger nu ook. En ervaar het gemak van de nieuwe, gratis Kom-in-Gesprekservice. Want “Nee” heeft u, “Ja” kunt u krijgen.
Gratis
Het gebruik van deze service is gratis en vrijblijvend. Als er vervolgens een mediation start, dan pas zullen we hiervoor kosten berekenen.
MediationMessenger is er voor:
- Arbeidsconflicten
- Conflicten in zakelijke dienstverlening
- Conflicten in het onderwijs
- Kwesties bij de gemeente of andere overheid
- Conflicten in de zorg
- Conflicten in kunst en cultuur
- Kwesties rond letselschade
- Conflicten tussen aandeelhouders, vennoten, maten, partners
- Kwesties rond overdracht en opvolging
- Conflicten in familiebedrijven
- Verzekerings- en fiscale kwesties
- Conflicten in samenwerking
- Conflicten rond contracten
Mediators
zijn geregistreerd als MfN-registermediator, gespecialiseerd in zakelijke conflicten en/of arbeidsconflicten & ervaren, onafhankelijk en dichtbij.
Leo Vuijst
Regio Rotterdam
Gerty Jenneskens
Regio Wijchen en Beuningen
Meer mediators...
Uw regio
Conflicten
Waarom Mediation?
MediationMessenger helpt mensen en organisaties met een zakelijk of arbeidsconflict. Of wanneer deze conflicten dreigen te ontstaan. Bij dit soort kwesties geldt: eerder is beter. Hoe eerder u aan een oplossing begint te werken, hoe beter. En hoe groter de kans op een positief resultaat voor alle betrokkenen.
Blog
Lees hier het laatste nieuws over MediationMessenger, onze mediators en de regio’s, over mediation zelf en zakelijke en arbeidsconflicten.
Omzien naar elkaar
Eén van onze mediators is voor een tijdje in Suriname. Zij ervaart daar, ondanks de vele armoede, dat de mensen heel hartelijk, zorgzaam zijn en dat mensen omzien naar elkaar. Het ‘wij’ speelt een grotere rol dan het ‘ik’. Uitzonderingen daar gelaten. Daar eens verder...
“Weg ermee: EXIT”
"ZIEK??!” Hij schreeuwt bijna door de telefoon. “Altijd te laat, niet te bereiken als je haar nodig hebt, en nu komt ze helemaal niet meer. En ik maar betalen. En we hebben héle duidelijke afspraken gemaakt met haar! Op tijd komen. Punt. Ze komt niet opdagen voor...
Spelregels voor de registermediator
Als MfN-registermediators hebben wij ons aan bepaalde spelregels te houden. Hiermee bewaken we zowel onze neutraliteit als de kwaliteit die we leveren. De belangrijkste van alle spelregels voor de registermediator (want die overkoepelt alle andere regels) is dat we...